måndag 15 oktober 2007

En brokig dag



Har hunnit med många olika saker denna dag. På morgonen fixade jag en tidningsannons till fyndmarknaden och hann lägga in några bilder till Qlick. Åkte sen till Norrtälje och repeterade med PRO-kören de två låtarna till begravningen. Hämtade bilder hos fotofirman, köpte marmorerade papper till begravningsprogrammet, som jag gjort i stort sett klart vad gäller text och layout. Skall kolla ett par detaljer i morgon innan jag kopierar upp det.
  Jobbat som vanligt på skolan hela eftermiddagen, men hann ut i skymningen och knäppa bilden ovan, när jag såg dimman komma smygande. Har sen hunnit lägga in yttreligare några bilder till Qlick och ser med spänning fram mot resultatet av detta. Nu är kvällen sen och jag sitter egentligen bara uppe för att ta en tablett i lagom tid efter senaste matintag. Då kan man fördriva tiden med detta .

2 kommentarer:

  1. Åh alltid dessa vackra bilder på din blogg. De gör mig så glad!!Du och några andra har inspirerat mig till att se omgivningen lite annolunda, och har börjat ta lite bilder på skaer jag ser.... ännu en nybörjare, men jag lär mig under resans gång!TACK!

    SvaraRadera
  2. Mycket vacker bild!Tack för hälsningen inför Toscana-resan. Nu är den över - och även för oss med många fina minnen och bilder i bagaget.

    SvaraRadera