tisdag 5 februari 2008

Åter framför kameran

Förmiddagen har ägnats åt statering för en reklamfilm. För första gången i mitt liv har jag varit iförd en fotbollströja och agerat fotbollssupporter i med och motgång. Ska bli roligt att se hur det tar sig ut. Det hela utspelade sig i en buss på väg till och från en bortamatch. Ett väl valt stycke Lidingö fick agera Skånelandskap med tillfällig vägskylt till Malmö. En taxi irrade omkring och letade efter den skylten som var bortmonterad och trodde han hade kommit alldeles fel.
  Jag fick gå upp i svinottan för att hinna in till detta men var naturligtvis först på plats istället. Har därför sovit en stund sedan jag kom hem och har sen varit ute i verkstaden och fått bort det sista av färglagret på möblerna. Har också fått hem ny färg, bruten efter den ursprungliga färgen, som jag förhoppningsvis skall hinna testa i morgon. Men innan dess skall jag en tur in till Stockholm för audison till "Glasklart". Det blir nog den största utmaningen hittills.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar